خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

توزیع  ۱۰۱۵۴ بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه اسدآباد

اسدآباد-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث رسیدگی به محرومان از توزیع ۱۰ هزار و ۱۵۴ بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد و  ۴۶ میلیون ریال توسط سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۱۲۴۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

توزیع  ۱۰۱۵۴ بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه اسدآبادسرهنگ امید علی الیاسی فرمانده سپاه اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی که هدیه الهی از طرف حق تعالی به مردم شریف ایران است به همه ابعاد و زوایای زندگی اجتماعی مردم توجه ویژه دارد که از آن جمله می‌توان رسیدگی به طبقه محروم جامعه نام برد.

وی با تشریح اقدامات سپاه ناحیه اسدآباد در بحث رسیدگی به محرومان افزود: بسیجیان و پاسداران سپاه اسدآباد با تأسی به سیره نورانی امامین انقلاب در ۱۱ ماه گذشته سال جاری اقدامات خوبی در راستای خدمت‌رسانی به محرومان شهرستان انجام داده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد افزود: توزیع ۱۰ هزار و ۱۵۴ بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد و  ۴۶ میلیون ریال، طبخ و توزیع ۷ هزار و ۳۱۵ پرس غذای گرم به ارزش ۷۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و توزیع ۷۹۲ بسته لوازم التحریر به ارزش یک میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به توزیع ۲۸ سری لوازم خانگی بین سیل‌زدگان به ارزش ۶۱۶ میلیون ریال عنوان کرد: همچنین در این مدت ۱۱ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و ۴۵۴ سری البسه به ارزش ۴۳۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال تهیه و توزیع شده است.

الیاسی پخت و توزیع ۴ هزار و ۵۸۳ قرص نان به ارزش  یک میلیون و ۳۷۵ هزار ریال، توزیع ۲ هزار و ۷۱۴ بسته پروتئینی گوشت و مرغ به ارزش یک میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال و توزیع ۱۲۲ هزار و ۴۰۰ عدد ماسک به ارزش یک میلیارد و ۳۴۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال را از اقدامات سپاه ناحیه اسدآباد در سال جاری برشمرد.

وی با اشاره به توزیع ۷ هزار و ۶۱۸ بسته بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال گفت: هزینه درمان ۱۱ نفر به ارزش ۲۲ میلیون ریال نیز پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: کمک به خرید مایحتاج تعداد ۳۴ خانواده مسن و از کار افتاده به ارزش ۱۰۲ میلیون ریال و تهیه و توزیع ۱۳۳ کارت هدیه به ارزش ۳۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

وی با اشاره به ساخت ۲۲ واحد مسکونی و تعمیر ۱۸ واحد مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد ابراز داشت: ۴۸ مورد تسویه حساب دفتری به ارزش ۹۶ میلیون ریال و پرداخت ۱۱۰ مورد اجاره بهای مستاجرین بی بضاعت نیز انجام شد.

الیاسی خاطرنشان کرد: بی شک مدد الهی و دعای خانواده‌های بی بضاعت بزرگ‌ترین پشتوانه ما در این خدمت مقدس است و امیدواریم که به توفیق الهی بتوانیم هرچه بیشتر به محرومین و مستضعفان جامعه خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار